wtorek, 25 sierpnia 2015

Pierwszy post

Witam wszystkich,
Już dość długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga koralikowego. Chciałabym się z Wami podzielić moimi pracami oraz przemyśleniami na temat rękodzieła.

Na początek przedstawiam Wam kilka prac, które powstały w ciągu roku mojej twórczości.

Pierwsza broszka powstała stosunkowo niedawno. Centralnym punktem jest koral, otoczony kawałkiem suwaka. Dodałam również koralowe kulki oraz koraliki Toho w dwóch rozmiarach.
Kolejną pracą, którą chciałabym Wam przedstawić w pierwszym poście jest jeden z moich ulubionych naszyjników. Jest to czarny sznur koralikowy o długości ok. 70 cm z dodatkiem akrylowych kolców. 
Na koniec zdjęcie rodzinnej pierwszych bransoletek jakie udało mi się zrobić. Podczas pierwszych prób wykorzystywałam koraliki krzywulce :) co widać z bliska . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz